نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3766
-
الف
+

حضور زن کاکای «دریا» در یک سریال عاشقانه جدید

«مینا نوروزی» بعد از مدت ها در یک سریال عاشقانه به ایفای نقش می پردازد.

«مینا نوروزی» بازیگر سینمای ایران بعد از مدت ها در یک سریال عاشقانه به ایفای نقش می پردازد.

به گزارش آی فیلم 2 ، مرحله دوم فلمبرداری و تولید سریال «بهترین سال های زندگی» با نقش آفرینی «مینا نوروزی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که فارس زبانان او را با کرکتر زن عمو در سریال «دنیای شیرین دریا» می شناسند آغاز شد.

«مینا نوروزی فر» متولد ۱۳۴۴ هجری خورشیدی در ولایت گیلان است که با ایفای نقش در سریال « مزد ترس» پا به دنیای بازیگری گذاشت و به این ترتیب بود که با ایفای نقش در سریال های دیگری هم چون «دنیای شیرین دریا»، «جاده های سبز شمال»، «سیام و تیام» و… خود را به عنوان یک بازیگر معرفی کرد.

«مینا نوروزی فر» بعد از مدت ها دوری از تلویزیون در سریال درام تاریخی «بهترین سال های زندگی» به ایفای نقش می بپردازد.

فلمبرداری این سریال به کارگردانی «احمد کاوری» در شمال ایران و لوکیشن های مختلف ادامه دارد.

«بهترین سال های زندگی» به نویسندگی «جابر قاسمعلی» یک درام تاریخی عاشقانه است و اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» هاوارد فاست محسوب می شود.

داستان این سریال در دهه ۳۰ روایت می شود و قصه ای پرفراز و نشیب را به تصویر می کشد که در ادامه به دهه حاضر نیز می رسد. تنوع جغرافیایی لوکیشن های این سریال از جمله ویژگی های آن است.

«بهنام تشکر»، «هدایت هاشمی»، «برزو ارجمند»، «رحیم نوروزی»، «الهام طهموری»،«علی سلیمانی»، «فرخ نعمتی»، «فریبا طالبی»،«ساناز سماواتی»، «شهروز ابراهیمی» و «وحید شیخ زاده» در این سریال به ایفای نقش می پردازد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر